Heb je een hulpmiddel? Meld je ervaringen.

Heb je dit jaar positieve of negatieve ervaringen opgedaan met een hulpmiddel?
Doe dan mee met onze lopende Meldactie hulpmiddelen.

Gaat het nu beter dan vroeger?.
In 2022 moeten veel voorkomende problemen op het gebied van hulpmiddelen verholpen zijn.
Dat is zo afgesproken met gemeenten, zorgverzekeraars en leveranciers.
Als cliƫntenorganisaties willen we met de meldactie scherp in de gaten houden of het vanaf nu inderdaad beter gaat.

Heb je in 2022 een hulpmiddel aangevraagd, geleverd gekregen, laten meeverhuizen, laten onderhouden of repareren?
Wij horen heel graag je ervaringen. Laat ons weten waar het toch nog misgaat.
Maar ook positieve ervaringen zijn zeker welkom!

Melden via vragenlijst.
Het melden van ervaringen kan via een online vragenlijst.
Invullen duurt vijf tot tien minuten.

Link: Ga hier naar de vragenlijst Meldactie Hulpmiddelen.

Telefonisch melden.
Liever telefonisch melden?
Dat kan ook.
Bel naar het Meldpunt van Ieder(in) op 085-400 70 22.
Het Meldpunt is bereikbaar op dinsdag t/m donderdag van 10.00 tot 12.00 uur en van 14.00 tot 16.00 uur.
(Maandag en vrijdag is het gesloten.)

De meldactie is een initiatief van Ieder(in), CP Nederland, DON, EMB Nederland, Per Saldo, Patiƫntenfederatie Nederland en Spierziekten Nederland.

Bron: Ieder(in)